Top

Opis

Pakiet REW to pakiet 16 gier rehabilitacyjnych. Ze względów terapeutycznych gry zawarte w tym pakiecie mają bardziej wyraziste kolory, jednolite i jasne tła oraz zmniejszoną liczbę obiektów poruszających się na planszy. Dzięki temu gry są bardziej przystępne w odbiorze i stanowią doskonałe narzędzie w terapii dzieci ze specjalnymi potrzebami. W trakcie rozgrywki dzieci będą mogły grabić liście, skakać i przebijać baloniki czy łapać spadające z nieba jajka. Wszystkie elementy aktywne są większe, a dynamika gier spowolniona.

Gry w Pakiecie Magia Ruchu zostały zaprojektowane tak, aby sprawdziły się jako narzędzie edukacyjno-rewalidacyjno-rehabilitacyjne przedszkolach, świetlicach szkolnych, pozaszkolnych, terapeutycznych oraz salach zabaw, pobudzając zmysły i ucząc kreatywności, samodzielności bądź współdziałania uczestników zabawy! Pakiet wspomaga między innymi doskonalenie percepcji na bodźce wzrokowo-ruchowe, usprawnianie motoryczne (płynność ruchów), obniżenie bądź wzmocnienie napięcia mięśniowego. Wykorzystanie pakietu w rehabilitacji pozwala stworzyć podopiecznym szansę na optymalny i wszechstronny rozwój. Sprawdzi się w pracy z takimi dysfunkcjami, jak między innymi: deficyty rozwojowe (psychomotoryczne), usprawnianie analizy i syntezy wzrokowej, zharmonizowanie funkcji wzrokowych i ruchowych.

Program Stymulowania Rozwoju Funkcji Wykonawczych to atrakcyjna alternatywa dla tradycyjnych metod terapii i wspierania rozwoju dziecka. Program opracowany został w oparciu o nowatorską koncepcję pracy z dzieckiem, opisaną jako Integracja Funkcji Wykonawczych, która koncentruje się na zasobach (w obrębie strefy najbliższego rozwoju), a nie na deficytach dziecka, a w której nauczyciel/terapeuta nie uczy gotowych strategii, tylko stymuluje dziecko do poszukiwań własnych rozwiązań. Program Stymulowania Rozwoju Funkcji Wykonawczych z wykorzystaniem podłogi interaktywnej (jako bodźca motywującego) stwarza możliwość organizacji odpowiedniego środowiska, w którym dzieci we własnym tempie mogą samodzielnie odkrywać, stawiać sobie cele, planować, uczyć się na błędach, a przede wszystkim bawić się wspólnie z innymi, nakierowując swoje działania na określony cel, rozwijając kluczowe, bazowe umiejętności, jakimi są funkcje wykonawcze. Program Stymulowania Rozwoju Funkcji Wykonawczych składa się z 25 ćwiczeń/zadań w formie gier o stopniowanym poziomie trudności.


Wraz z pakietem dostarczamy pomoce dydaktyczne:

  • 5 plansz z graficznymi podpowiedziami (ręka, oko, usta, plan, lupa),
  • 4 chustki/opaski w kolorach: żółtym, niebieskim, zielonym i czerwonym,
  • drewniane patyki do zadania „Patyki”,
  • oraz narzędzia do diagnozy i monitorowania.


Pakiet Krok po Kroku
Interaktywne aplikacje z Pakietu Krok po kroku sprawią, że rehabilitacja zyska zupełnie nowy wymiar! Z pomocą 15 fascynujących gier, najmłodsi przeniosą się do niesamowitego świata, w którym zmierzą się z wiszącym mostem, wulkaniczną lawą lub zatańczą na wyjątkowej dyskotece.  Dzięki zastosowaniu nowej technologii, dzieci ćwiczą świetnie się przy tym bawiąc, a terapia staje się niezwykle atrakcyjna. Koniec z monotonnymi i żmudnymi ćwiczeniami! Gry nie tylko kształtują motorykę dużą u dzieci w wieku przedszkolnym i szkolnym (klasy I-V), ale także idealnie sprawdzą w rehabilitacji osób po udarach. Unikalna kompozycja 15 aplikacji, opracowana we współpracy z fizjoterapeutą, pozwala na rozwijanie orientacji w schemacie własnego ciała, kształtuje zwinność i gibkość. Poprzez specjalną aplikację KALIBRATOR, urządzenie pozwala na ustawienie rozmiaru stopy, rozstawu bioder oraz długości kroku ćwiczącego, co ułatwia korzystanie z aplikacji i umożliwia ich personalizację. W rozgrywkach możliwe jest użycie przyborów rehabilitacyjnych lub bardziej niekonwencjonalnych pomocy - gumy pasmanteryjnej, butelek czy sznurków, które nie tylko urozmaicą przebieg gry, ale także pozytywnie wpłyną na rezultat całej terapii.

Dopełnieniem zestawu jest Pakiet Moje Quizy oferujący 4 rozwinięte mechanizmy quizowe, umożliwiające rozgrywkę jednoosobową, w parach lub w grupach. Zabawa może przebiegać zarówno w trybie współpracy, jak i rywalizacji, gdzie dzieci konkurują ze sobą w pojedynkach na wiedzę. Rodzice i nauczyciele, którzy będą chcieli przygotować zestawy własnych pytań do quizów, otrzymają dokładne instrukcje, a także dostęp do intuicyjnej i przejrzystej platformy, pozwalającej w ciągu zaledwie kilku minut przygotować lekcje tematyczne, wykorzystujące Magiczny Dywan onEVO. Dzięki zróżnicowanym zasadom, specjalnie opracowanej metodyce oraz sposobie udzielania odpowiedzi nauka nie nudzi się nigdy! Platforma pozwala bez ograniczeń uzupełniać mechanizmy quizowe o własne pytania z dowolnej dziedziny.

Wypełnij wniosek

Zawartość

Zestaw SPE REW 2 zawiera:

  • Magiczny Dywan onEVO  2 sztuki (wraz z obszarami EVO, zawierającymi 100 gier z aplikacjami prezentującymi cały przekrój zastosowania urządzenia),
  • Pakiet REW,
  • Pakiet Magia Ruchu,
  • Pakiet Funkcje Wykonawcze,
  • Pakiet Krok po Kroku,
  • Pakiet Moje Quizy z dostępem do platformy umożliwiającej tworzenie własnych quizów.

Korzyści

Dzięki zestawom SPE REW dziecko:

  • rozwinie funkcje wykonawcze w indywidualnym tempie,
  • pozna emocje swoje i innych osób,
  • zyska pewność siebie, poczucie satysfakcji i własnej wartości,
  • poprawi koordynację wzrokowo-ruchową i sprawność fizyczną,
  • rozwinie pamięć, wyobraźnię i zdolność do logicznego myślenia,
  • nauczy się zasad zdrowej rywalizacji i współpracy.

Ponad milion dzieci na całym świecie już skorzystało z możliwości, które daje Magiczny Dywan onEVO!

Używamy plików cookie w celu zapewnienia najlepszej jakości usług. Kontynuując, wyrażasz zgodę na korzystanie z plików cookie.